Efektivní cviky na ploché břicho, která vám nezaberou více než 15 minut

Toužíte po plochém a pěkně vytvarovaném břiše? V tom případě určitě nejste sami. Břicho totiž patří k problematickým partiím mnohých z nás. Častokrát se právě na něm hromadí mnohem více tuku, jak bychom si přáli. Ať už jste po porodu, nebo si jen jednoduše nevíte odepřít sladké dobroty, ale zároveň byste chtěli mít ukázkové bříško, poradíme vám. Efektivní cviky na ploché břicho se dají provádět kdekoliv a kdykoliv během dne. Navíc vám stačí obětovat 15 minut denně a už za pár týdnů můžete vidět pozitivní výsledky. Tak co, jdete s námi do této výzvy? 

ploché břicho
 

Jak často je třeba věnovat se cvikům na ploché břicho?

 
Odpověď na tuto otázku je velmi individuální. Existují lidé, kteří vykonávají cviky na ploché břicho každý jeden den, ale jsou i tací, kteří se jim věnují 2x týdně. Vše záleží na tom, jak intenzivně své břišní svaly zatěžujeme. 15-minutové lehké cvičení každý den může být stejně efektivní jako intenzivnější 30-minutové prováděno 2x týdně. Lidé často přizpůsobují své cvičení časovým a prostorovým možnostem, ale není pravda, že čím častěji a intenzivněji cvičíte, tím si svaly vytvarujete rychleji. Ani příliš intenzivní cvičení nemusí padnout na užitek. Svaly totiž zatěžujete až příliš a může dojít k jejich natažení či jinému úrazu. Při cvicích na ploché břicho se nejvíce vyplatí zlatá střední cesta. Na začátek si dejte 10 až 15-minutové cvičení každý druhý až třetí den. Postupně zvyšujte zátěž i délku samotného cvičení. Uvidíte, že výsledky se dostaví brzy. 

fitnes joga
 

Variací cviků na ploché břicho je opravdu mnoho

 
Pokud nevíte, jak správně procvičovat břišní svaly, nevadí. Na internetu najdete velké množství videí, které vám v tom pomohou. Myslete na to, že cviky na ploché břicho by měly být kreativní a neměly by být zaměřený pouze na jednu skupinu svalů. Vždy dbejte na to, abyste procvičovali horní břicho, spodní břicho a také šikmé břišní svaly. V neposlední řadě je důležité upravit stravu. Nemusíte se vzdávat všeho, co máte rádi, ale zkuste do svého jídelníčku zařadit více ovoce a zeleniny a vyřadit zbytečně těžká jídla.
 
Více o cvicích na ploché břicho se dozvíte na webové stránce https://inlive.cz/.